22.19

tjodelittan ,
trevlig dag idag ! . jag har nämligen träffat lilla Felicia som kommit hem från Sälen äntligen, wei. vi träffades i farsta med emma, stackars jennifer har halsfluss och kunde inte följa med. poor thing.. Eftersom jag inte fick några pengar till jul hade jag inte så mkt att spendera. Det blev en bh & ett brun puder. Felicia köpte en jätte söt spets tröja från gina. Efter det blev det fika på wayne's coffee. Felicia satt som en storbloggare med sin lilla laptop och pirogen i högsta hugg!  haha.

Ny design också. Kännde att jag började bli lite trött på min gamla, Så jag satte mig idag och gjorde en ny header ja, tycker jag lyckades hyfsat iaf. Anyways ska inte låta felicia sitta och dö här. peace out.

tips.. Emma & Felicia har en ny blogg check it out !
twodreams.blogg.se


/ thres


KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0