Filippinerna, igen

tjoflojt, idag har jag varit i SM, en stor kopcenter eller vare heter (?), ehm vi akte dit med en motorcykel-taxi (tricykle),, haha det var iaf kul, sa var vi dar i princip hela dagen. Jag, Pappa, och min Faster Ligaya, det var trevligt. jag kopte ett nytt linne lite sadar gulligt inget speciellt. Sen hittade jag en vit gullig kofta som jag ska kopa imorgon eller nagot, sen ska jag kolla pa jeans ocksa, hm.. jag at nan crazy matratt som var typ sjaljva tallriken var en stekpanna som man at fran maha. Pappa at nan acklig blodsoppa & calamares.. Efter det sa kopte pappa bibingka eller var det heter, som ar nan konstig mjuk kaka lr nagot. Sen sa stannade vi pa starbucks och fikade. mys, jag ska se om jag kan lagga in nan trakig bild harifran ocksa haha, men senare, puuuuuuuuuss .

Therese J.Rojo

KÖTTA
Postat av: felicia

gud vad du shoppar , saknar dig fortfarande , massor :( <3333333333333

2008-11-05 @ 22:33:27
URL: http://siameser.blogg.se/
Postat av: therese

hahah neej vi aker typ dit och gar runt och kollar, jag har inte kopt nanting typ (A). JAG SAKNAR DIG BAJS MKT! <333

2008-11-06 @ 14:54:39
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0