Filippinerna,

Tjafaan, nu sitter jag hemma hos min Farbror victor i filippinerna, det tog 100000 miljarder ar att komma hit men nu ar vi antligen har och har varit det ett tag. klockan ar ratt sent och de mesta ligger redan och sover , nu ar iforsej klockan bara halv 5 i sverige men whatever. Det ar sjukt varmt har och jag har precis klunkat en root beer haha smakar jenka ..  jag saknar sverige redan! juste..  imorgon ska jag traffa farmor det ska bli lite kul, eftersom att jag inte sett henne pa 8 ar typ, menmen, kommer vall in nan gang, och med bilder :) <3

KÖTTA
Postat av: felicia

saknar dig redan , haa :(

du ba : det kommer inte att vara varmt dära . hha ?



<33

2008-11-02 @ 16:52:32
URL: http://siameser.blogg.se/
Postat av: therese

jag saknar dig ocksa!

haha nej men det ar ju inte llika varmt som det kunde vart om vi hade akt nar det ar sasong ;)

<33

2008-11-03 @ 16:38:04
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0