nystart eftersom jag åker snart


jahnu sitter jag här och skriver ett inlägg i en blogg, jag ALDRIG nånsin trode att ajg skulle göra, ehm orsaken är bara för att jag ska ha nånting att skiva i när jag åker bort till filippinerna i tre hela veckor, suck, så långt borta från civilisationen som det går, och ska sitta i ett plan i typ 15-16 timmar, wei!, ._.
men ela fall så är jag igentligen värsta anti-bloggaren. jag hatar att skriva blogg, och jag e inte så stort fan av att kolla på andras heller. men men. Jag kommer saknar mina nära så otroligt mkt, jag ska se till att gå in på datan också , har en hel del plugg att göra också, ursh fy och blä.. men så blir det när man slappar för mkt,



 

Puss, Therese


KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0