Fyfan

Oj vad jag har längtat efter att skriva ett inlägg,

Ja har ni märkt hur fint vädret är eller ela fall igår , nästan som at man hoppa i bikinin och drog ner och bada, i en sjö av is .. Hahah där sprack den iden., Nej men ela fall så var det så sjukt härligt väder ute igår så man var ju tvungen att ta klackarna ut på söder och mysa på uteserveringen med en kaffe, herregud, chillfaktor. haha, Efter att vi suttit där några timmer eller någonting så drog vi såklart till nästa fik haha i sköndal, trevligt och gott, tills jennifer och felicia slog på stort och kpte en pizza. Jag o andra sidan höll mig efter två fika ! ( trotts att jag allt som allt bara åt en bakelse med kaffe och cola) . Men men ni som inte är ute i det här dundervädret missar verkligen något! Jag hoppas verkligen på ett lyckat påsklov nu inte någon tråkig släkt träff på påskafton som vanligt buhu!? . Som ni förstår är ju såklart påskafton på en roligaste dagen på veckan,. LÖRDAGEN.. I'm screwed.
 
Babes!
Sofia, Felicia, Jennifer

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0