Glömt att skriva om gårdagen,

Japp igår var det ju faktiskt söndag och sista långa kvällen innan skolan, japp. Så var det lovet över,  det var mysigt igår på kvällen, måde dessvärre inte så bra på dagen , men men det ordnar ju dig, jag är fortfarande lite krasslig, men men,  det var chill igår, lite kallt men det funkade, det var eld, det var på berget vid sjön, det var på kvällen, det var musik, det var sällskap, det är allt som behövs. Jävligt kallt blev det också men inget som störde mig spec mycket förns på hemvägen, buh. 

lägger in en liten gammal låt, som gör mig glad:)


KÖTTA
Postat av: Anonym

lägg upp bilder på dig själv, snygging ;D

2009-04-13 @ 20:54:55
Postat av: Anonym

Hej!



Är du intresserad av att vara ung för evigt?



Åldrandet slaktar 100 000 gamla människor varje dag, oftast under fasansfulla och tortyrliknande omständigheter. Alldeles i onödan har det visat sig eftersom åldrandet kan botas!



Tycker du att vi ska besegra åldrandet så att människor får leva så länge de själva vill?



Jag skriver om åldrandeproblemet och om hur vi ska göra för att få bukt med den gråa massförintelsen och skapa en evig sommar av ungdomlig hälsa.



Kolla in min blogg!



Trevlig kväll!



http://victorbjoerk.blogg.se

2009-04-13 @ 21:18:53
Postat av: Angelica P

sv. tack detsamma :D

2009-04-13 @ 21:30:40
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0