Schtek i det vackra aprilvädret!

Nu är sommarn på väg , Tack gode gud! Jag Elin och ina, åkte till fräsha nacka forum och schtekte det var najs, först blev det smoothie, sen tacobar yeaah, vi kollade runt i affärerna, och hade trevligt, Senare kom supersöta sofia också! wihu! Elin köpte ett par uber söta ballerina skor och sofia köpte en vit kajal från make up store, sedan fikade vi på expresso house, eller rättare sagt sofia och ina, jag var så otroligt mätt att jag itne orkade någonting mer, elin var bara inte sugen antar jag , man vill ju itne slösa alla pengar man har på mat (A). Det har varit jätte trevligt iaf, hittade tyvärr ingenting roligt att köpa dessvärre fungerar inte mitt kontokort heller så det sket sig , men o andra sidan slapp jag köpa någonting onödigt iaf! . NAJSNAJSNAJS.

 Bilder kommer nuuuuuu
pusssssssssss
/thres

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0