shakalaka bom

Världens segaste dag, mådde inte så bra idag heller, hmm jag vill inte vara hemma ikväll, känner för att träffa vänner, eller dra ut eller något, är så deppigt hemma, idag har jag spenderat mesadels tid med att slita mina egna svarta jeans jag aldrig andvänder, kanske inte blev precis som jag ville men what the fuck, det är ett test så jag får finna mig i det, jag har antligen fått pengar på min mbil vilket är jävligt skönt, så slipper jag hålla på och tjata om att låna någon annans mob haha, jobbigt. Gah vad jobbigt att skolan börjar på tsdag, jag hade till och med en mardröm om mina betyg i natt, kanske därför jag var så sjuk och kalsvettig när jag vaknade haha, (?) eller så berodde det på att jag kanske faktiskt är lite hängig men what ever, ska väll hoppa in i dushen och ringa ett samtal i hopp om något att göra, ha det brauuu , puss på alla föruom 2 personer jag verkligen inte tycker är värda , resten kan ha det så bra, <3

ps. jag vet att topen är en kjol, jag låter bara inte min fantasi sätta gränser, puss

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0