should i smoke dope?

NOOO!

jag kanske är tottaly efterbliven.. Men jag såg precis en typ dokumentär om en trebarnsmamma som utsätter sin kropp för att röka på och se hur det påverkar henne, och fyfan att hon går med på att göra sånt, kanske nyttigt för andra att veta hur det funkar, men fyfan.. Dessutom finns det alltså flera affärer/cafésom dom alltså säljer hasch och cannabis tillåtet, en av dom är dampkring i amsterdam. Det är ju typ helt sjukt, dessutom är det ju typ inte ens tillåtet, men dom får sälja ändå. skumt.




Checka menyn jao (;
 

KÖTTA
Postat av: Anonym

Det är lagligt att röka/använda/sälja marijuana i Holland på såkallade "coffeshops" :)

2009-04-14 @ 13:32:12
Postat av: therese

joo jag såg det efter att jag skrev, fast jag tycker ändå att det är lite sjukt :)

2009-04-14 @ 21:12:29
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0