väldigt härlig dag idag

ja kanske inte så bra dag men jävligt najs, jag tror inte jag har pluggat någonting idag, men ändå. Någon dag kan man faktiskt ta det lite lungt, men det är inte många dagar kvar till vi slutar 9an. NEEJ JAG VILL INTE BÖRJA GYMNASIUM , BUHU :'( . everything will be lost,  Det var jävligt najs väder idag, solen stekte ovanligt varmt det var säkert över 20 grader i solen, jag vet alltså inte exakt men vafan ?. känns skit skönt iaf. Jag försov mig som vanligt idag men hann ändå. fattar ni , JAG hann (?).

Och vet ni vad, jag klantig som jag är skulle gå runt och gå lite för att inte få solsting i det fina vädret så jag gick där när sofia elin felicia och ina, satt mot ett hus och värmde sig, sen av någon dum tanke så var jag tvungen att gå upp för det stora sand berget som var nära oss, haha, och såklart så är det alldeles blöt nedanför,men det tänkte ju inte jag på (?) Så jag hoppade, och SLPAAAAAAAAAASH. min sko fastnade i geggamojjan. alla brast ut i skratt även jag haha. Jag lovar er, det var ingen trevlig syn! yuck! . Bilde finns nedanför.. Jag tror att mitt dolda mellan namn är "klantig" herregud asså.

Inte så mycket att berätta nu , ska väll ta och försöka bestämma vad jag kan ha på mig ikväll, jag ska alltså inte vara hemma ikväll, skönt! Men puss på er nu !

Pics for today;

mina tights.


Dagens upplevelse! , den geggiga skon + sofia (matte och elin i bakgrunden )


Elin och felicia, !! wei <3

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0