00.43

Halå,
Märklig dag i skolan idag, kom försent. Som jag har gjort ett antal gånger nu .. och det var ju inte så kul, glömde bort att redovisa så jag ska in till skolan på lovet och redovisa matte, schysst, verkligen! Ela fall så har dagen varit helt okej, den här fredagen har varit lugn och skön, åt god middag och träffade min sötnos Jennifer som jag typ inte träffat på typ ja, nån månad eller(?).  Ela fall så hade jag djävulskt ont i magen ungefär hela dagen.. Hm fyfan. Anyways så åkte jag Sofia och ina till utkiksberget i örby och tjillade med (tj) haha. Senare senare så stack vi hem till Sofia och bara värmde oss och umgicks, Ina och Sofia sjöng medans Linnea hade modevisning (; . Jag som inte är så utåt när det gäller att sjunga utanför duschen läste tidning hahah roligt roligt.. Jag har inte orkar att göra någonting speciellt denhär fredagen jag får se vad lördagen har för smaskiga erbjudanden att bjuda på, Funderar på att köpa ett gymkort på Flex oxkså nu när jag ändå har fått mina jädrans pengar, hm något att lägga en baktanke på. Tills vidare får ni hade gött,
bye for now, <3

Pic's
 

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0