FILLAN I THAI 2 VECKOR!?


Ja tyvärr ni läste rätt.. Om några timmar stiger hon alltså av planet i Thailand.. Och fyfan vad jag är avundsjuk :(. Hon kommmer vara så jäävla bruuun. GAH! Vad ska jag göra buhu :'/ Men ela fall så hoppas jag att du har världens bästa semester, och drick massvis med dyra vattenmelondrinkar och shoppa loss på louis vuitton och gucci väskor, medans jag är fast här i isbjörnens rövhål. Jävla Sverige, ska det vara för svårt att finnas några mil närmare ekvatorn så vi slipper all den äckliga snön!  Hur som helst. Hoppas du har underbara två veckor, så ses vi sen, jag älskar dig fillan, krascha inte med planet nu. och samla upp några extra cancerladdade uv strålar åt mig också!. <3

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0