Jag åt B&J half baked, men jag är inte fast (?)

Den var absolute inte lika god som jag trodde att den var, vilket var en stor besvikelse, fast däremot är jag inte så stor fantast av chocklad glass, det är den äckligaste slags glassen .. -.- . Ela fall  jag ahr ingenting att göra just nu emma är hemma och lämnar väskan, jennifer ska åka till farsta med sin mor och hämta sl kort och få pengar (?) . jag bara sitter här och väntar på att något ska hända, ikväll vill jag göra något, :( snart är lovet slut ju buhu. Jag har inte hört gordons röst på ett bra tag, kanske borde ringa han,. skum dag faktiskt. Har inte sovit speciellt bra heller. Men att dela säng med Emma är som att dela säng med en flodhäst. Hon tar upp hela sängen, och allt täcke ursh.

KÖTTA
Postat av: ina

jag testade den oxå trodde fan oxå den skulle vara godare men, visst den var god men efter ett tag ville jag bara slänga den..<3

2009-03-01 @ 17:45:06
URL: http://inus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0