Nationella Prov, sv första delen

Jaha. Då har man klarat sig igenom mitt allra första seriösa nationella prov i svenska. Läsförståelsen. Jag är ingen vidare bra på det, men ja det gick m,ja sådär. Det var faktiskt lite svårare än vad jag trodde att det skulle vara. & Jag har inte pluggat speciellt mycket annars på hela dagen haha, har mått rätt illa idag igen. (ovanligt) .. Men ela fall så har det mesta gått över nu,

jag har varit hos tandläkaren också. Det var inte så speciellt trevligt. Jag var nämligen och gjorde avtryck på mina tänder eftersom att jag ska nämligen få tandställning i framtiden, hahah blä. Jag kommer aldrig passa i det :/ , men men mina tänder blir fina och raka ! . 

Nu snart ska jag faktiskt äta sen ska jag kolla på twilight, det var länge sen nu ;), har väntat heeela dagen på att få krypa ner i brosans säng och kolla på twilight med varm oboy med grädde och en kaka muuums, ska gå och lägga mig tidigt också eftersom jag inte mår så jätte bra också. Håller nog på att bli sjuk, förkyld eller magsjuk antar jag.. Ursh. 
men alla får ha det så bra,  pyss på er. <3 

/thres
  

KÖTTA
Postat av: AMANDA -

tack så mycket snälla du :) detsamma!





Delta gärna i min tävling om ett par Nyckelpigor in-ear hörlurar :)

http://aujmalm.blogg.se/2009/february/tavling-1.html#comment

2009-02-04 @ 02:31:43
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0