Sen godmorgon

japp, här stter jag igen sen som alltid, försov mig idag igen och skulle mött ina vid korsningen för en timme sen, hmm. Jennifer ´är hemma och hämtar sina träningskläder sen bär det iväg till gymmet, vilket jag också ska börja jag har bestämt mig nu, jag ska träna som ATTAN för att bli snygg och slank i sommar, magen är nog det jag ska fokusera mest på, herregud, så om nån kommer vilja få tag på mig kommer jag vara på gymmet, haha nej men jag ska ärligt satsa på det här och inte ge upp efter en månad, nu ska jag skärpa mig, jag har inte tränat på jag vet inte hur länge, och jag vill inte att min kropp ska fylla 90 utan att jag gör det, kroppsförtidspansion är inte min grej. Därför ska jag änligen börja träna.


hahahaha nya therese (?),

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0