Torsdag- studiedag

Hejsan,
Nu är det så att jag inte orkat skriva så mja börjar bli lite  sjuk tror jag, hm trött hela tiden, hostar ofta, ont i halsen och hälfen in till täppt i näsan, låter som vanliga symptomer för förkylning? Men ela fall, jag har varit hemma idag eftersom vi haft haft studiedag, så det var skönt. Umgicks med Pojkvännen och ja har tagit det lungt idag, TJillat liksom., Nu ska jag snart äta, och plugga lite så jag ska bli klar med 22 i engelska (A).

I går var jag i kungsberget med skolan, det var jätte kul, och skönt att komma bort och åka skidor faktiskt. Mådde ganska så illa ett tag, men det gick över efter att jag fått mat i magen, Föll en gång när jag var nära på att åka i in i Gordon tror jag, isig backe, vilket ledde till att jag åkte baklänges, och vred om knät, vilket inte var sä jätte skönt. ( aj ) Men Gordon hjälpte mig så det gick ju bra, knät känns iaf mkt bättre idag,

haha råkade bränna mina jävla skit potatisar , måste dra, <3

Sofia, Jag & Fillan, i liften jaoo


KÖTTA
Postat av: Sofia

Skönt att det är bättre, kul dag iaf :) <3

2009-02-12 @ 19:01:25
URL: http://enforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0