Sickla,

Tjoflöjt,

idag vaknade jag ovanligt tidigt, klockan 1 haha, jag vet jag vet, men det är ovanligt tidigt för mig! , jag håller på att fixa mig för jag ska träffa Emma och jennifer i sickla. Jennifer ska köpa en bok, jag tror dom mesta vet vilken det är, "När jag hör din röst" också kallad new moon på engelska, en av böckerna i twilight serien!, sjukt bra böcker. Jag har själv läst alla fyra på engelska vilket var att rekomendera stort!. Jag hoppas på att en femte bok kommer ut snart. Men nu måste jag fixa mig klart, c ya / thress
 


"2009 baby"

KÖTTA
Postat av: Lisa

Visst känns det liiite konstigt att det är januari 2009?

2009-01-03 @ 14:50:24
URL: http://leafstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0