threeees


Bonjour! today was a pretty good day, jag pluggade inte mkt alls, men det var ändå skönt, iförsej var jag inte i skolan så mycket alls, hm. Jag Felicia, Ola och Dennis lunchade på pizzan utanför skolan, haha gottgott ,trotts att ajg igentligen inte beställde något. Killen i kassan var väldigt snäll eftersom han gav mig en gratis cola!, TACK . Dagens höjdpunkt var ju att Dennis och jag är helt och hållet seriös, beställde ett glas mjölk till pizzan, mjölk. Observera detta är inget skämt!
Haha, haade idrott, badminton blä. Träffade Sofia , Ina och Henke efter skolan, åkte hem till sofia och gjorde inte mycket annat än att kolla på gamla skolkataloger från olika skolor, huhu . Otroligt vilka jävla na,m föräldrar kan komma på till sina barn, till exempel, Du jan jin(?) , Dag och natt? hoho fasikens. Lämnade sofias place tårögd, och med huvudvärk. jahrå , jag ska llt komma på något extra spec till mitt framtida barn ;) ! 


KÖTTA
Postat av: Emma

stackars dina barn täss ! hah.dina alternativ kommer bli ahmed & muhamed ? hahaha

2009-01-14 @ 20:22:39
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0