die school die..

Hallååå Hallå, jah, vad ska man säga, då har livet börjat igen? . mjo. skolan iaf, suuuck! jo som sagt har skolan börjat idag och vi har haft en ovanligt lång första dag, från klockan 9 till 1? jo det är sant!, fast det betyder inte alls att jag pluggade hehe. Har alltså varit i min ovanliga skola, och efter det åkte jag och mina kompisar in till globen och käkade min absoluta favorit hamburgare på mc donalds.. el nacho chicken jr hahahah, mumsfilibabba. Inte så jätte förtjust i mc donalds specielt mkt men nu kunde jag inte bärga mig. Efter en kort lunch så ville Felicia och Elin shoppa, något jag inte är någon speciel fanatiker av eftersom jag själv aldrig äger pengar, men nu blir det en ändring på det, jag ska från och med nu försöka ta vara på mina pengar och köpa kläder och grejer jag behöver istället för att slösa det på onödiga grejer (A), aja efter det åkte jag hem till gordon och det var mysigt, men men, puss på er <3

/ thres som gillar när ni kommenterar (A)


KÖTTA
Postat av: Perfektion by Emma

- ja d eva ju inte så svårt att gissa egentligen. då får jag iställe ge dig cred för en vacker teckning.

2009-01-07 @ 23:29:12
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: crouch

crouch

2009-01-10 @ 23:38:54
URL: http://crouch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0