wwtrd ( jag är en tråkig person)

What Would Thresrojo Do If...

jag skulle ramla ner på marken och skrapa upp knät?
- pfft, ingen big deal, jag är som född till att snubbla

jag ramlade ner för ett klipp stup..?
- dö

nån kom fram till mig slicka mig på kinden och kallade mig porrsnippa
- Jag skulle

en katt sprang över vägen med två ben och pallade äpplen från grannens trädgård samtidigt som en austronout klev av sitt rymdskepp på mitt tak och skrek, TJOBA SKOBA TITTI WITTI KALAK KAKKA MILA TAKKA!?
- hey it's called a tuesday

Om Jennifer plötsligt skulle säga att hon var kär i mig,?
- hänt förut, vi ska gifta oss!

Om någon läste den här meningslösa texten och faktiskt tyckte den var rolig?
- skratta högt för mig själv, det är ju nästan värre en att skriva den.

jag e bajs- tråkig i know. total blackout, orkar inte komma på något intressant att skirva. Ina nämnde att jag var ganska deppig, så nu är jag istället FANTASILÖS .
OBESRVERA. jag skämtar.


KÖTTA
Postat av: towe

r.i.p hoppas du har de bra där uppe ! kände dig inte. men så sorligt. en sån vacker flicka och så söt som du är. säkert lika underbar på insdian ? jaja. hoppas du har de bra ännu en gång. gräset e grönare på andra sidan !

2009-06-08 @ 19:36:17
URL: http://towej.blogg.se/
Postat av: MARINA.

jag ramlade ner för ett klipp stup..?

- dö





var det inte en av orsakerna hon dog... skit läskigt?..

2009-06-08 @ 21:39:02
URL: http://marinato.blogg.se/
Postat av: anonym

R.I.P Du verkade va en person som både va vacker på insidan o utsidan.Fan vilken humor oxå det här är sånt som roar mig ;).



Onej hon blev ju misshandlad,tragiskt nog:(

2009-06-08 @ 23:35:52
Postat av: Anonym

Fyfan vad illa man mår när man läser saker här, dessa personer kommer få ett helvete som tog ditt liv ! :@

2009-06-08 @ 23:48:50
Postat av: Linn

nja, jag hörde att hon blev knuffad nerför ett stup också :'(

2009-06-09 @ 15:50:30
URL: http://thisgirlslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi ses i ett annat liv

2009-06-09 @ 16:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0