Arsle

Tjo bre, nu funkar internet igen haha :),
Nu har jag pluggat ett tag, vilket är bra, jag lyckas inte få kläm på No:n så jag skjuter den åt sidan tills på Torsdag tror jag (A) , Måndag is the big day. blä. 

Jag känner mig som ett stort fet arsel. Känns som att jag har gått upp hundra kilo för att jag inte har tränat på typ hela veckan ursh, jag ska fan ta och träna imorgon ! , Det måste hjag göra herregud alltså. Jennifer ser du det här kanske vi kan ta sällskap till gymmet om du inte har ¨någonting annat för dig, i miss u! Emma vi träffades aldrig förut, i miss u toooooooooooooo. Gordon jag tycker att vi ska göra något snart känns helt knäppt, som att jag inte träffat dig på flera år , inte kul ..


this is me then.
puss på rumpan, thres x


KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0