bananas are for monkeys

hey ,
Måndags ångest måndags ångest, inget kul har så tråkigt att jag tänker fördriva tiden medd ett ointressant inlägg som detta ,:) enjoy <3

VEM/VILKA AV DINA NÄRA OCH KÄRA..

var du med senast?:  Fills (:
smsade du senast?: Jennifer pennifer
fick du sms av senast?: Ina som äntligen är HEMMA! , miss ya
saknar du?: ja många många
litar du på?: dom
pratade du med senast?: min käre bror Tim
vill du berätta ngt för?: mycket til många,
vill du prata med just nu?: Gordon,
sa jag älskar dig, till dig senast?: Gordon
bjöd du på en glass senast?: haha jag vetefan
är du kär i?: min pojke
var i ditt rum senast?: jag och ingen annan,
sjunger strålande?: Sofia söt som socker såklart!
vet din största hemlighet?: jag mig och migsjälv
har du sovit hos flest gånger?: ehm svårt jennifer/ emma
vill du helst döda?: jag vill helst inte döda mina nära och kära tack.
är din nyaste vän?: svårt, men vänner är allt bra att ha!
åt du mat med senast?: Eliin, på lunch
vill du ge en kram just nu?: Min nalle
åt du middag hos senast?: Hemma hos mig,
vill du bryta dig in hos ?: Ehm Sån snuskigt rik kanske
såg du på film med senast?: papi och brysh
badade du med senast?: Mamma och  pappa
åkte du ett fordon med senast?: Emmma om buss räknas
såg du senast?: Emmmma
chattade du med senast?: jag vet inte faktiskt :)

som sagt mycket intressant. Ni får klara er tills jag hittar något mer roligt att skriva , puss och kram,


KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0