mys dress för fan

Nu ska jag ta en kopp te, plugga sen ska jag mina damer och herrar gå och lägga mig, och hoppas på ett lyckat so prov imorgon, dessutom på en allmänt bättre dag än vad idag har varit. hm ärsh, jag ska ta mig en titt på vad jag ska ha på mig också, fan man orkar fan inte vara fin i skolan alltså. Dom har sett mig hur äcklig som helst nu så det känns som att nästa gång jag ska shoppa ska jag köpa en mysdress som jag kan gå till skolan med, det skulle vara skönt. Nej det skulle vara skönt som FAN, en toffs rakt på huvet, perfekt med mjuka sockor också haha, planer för framtida pluggdagar, haha herregud. Frågan är bara vilken färg (?)


puss från mig

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0