pluggar med tv

Oj vad roligt sveriges värsta bilförare är, på seriöst. Dom är så dåliga att jag vrider mig av skratt ! herregud. Men ela fall medans jag ändå är igång och skriver skriver jag lite om dagen, ehm eller ja det enda som hände den hära dagen, Kom alltså försent som vanligt imorse, jag vet inte om alla börjar tröttna på att höra mig sägga det nu, för nu är det faktiskt ovanligt att jag faktiskt kommer i tid till skolan. Jag måste skärpa mig. Eftersom att ajg kom försent imorse missade jag också mitt vantade SO prov som jag övat som en galning på igårkväll. Haha fyfan. Men det ordnade sig jag fick reda på vad jag skulle göra under dagen och gjorde provet efter jag slutat istället. Påväg hem blev jag ruskigt sugen på pannkakor eftersom att en viss elin sa att hon skulle göra det när hon kom hem, mums. Jag bestämmde mig för att också göra det, men såklart är kylen tom och jag fick ta en tråkig rågmacka istället.  Ja ska forsätta pausa framför tv:n och plugga har mycket att bli klar med. PUSS och KRAM <3


KÖTTA
Postat av: Sofia

Åh Tess, jag kollade på "99 Balloons". Aldrig mer, säger jag bara. Aldirg mer! :'( <3

2009-03-05 @ 21:32:29
URL: http://enforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0