schizad* kluven

Stackars lilla jennifer fick springa iväg ut i mörka natten för att hon fick veta en jobbig grej. Fast nu visade det sig att det inte var något farligt, vilket är väldigt bra, tänk hur mycket hemska saker som händer nu mitt på stunden. Det är helt sjukt. Nån kansek dör precis just den här sekunden du läser detta. Eller blir våldtagen någonstans i östra tyskland,eller kanske blir misshandlad i en gränd i England.. Eller kanske får cancer eller aids..

herregud vad jag spekulerar. Tyvärr är jag väldigt bra på det också. Jag är en tänkare. Nej men här ska det inte vara deppigt heller. Man ska vara glad. Känns livet segt? är du deppig?  ; cheer up! Lev för dagen! . glöm alla problem. Hoppas att morgondagen blir underbar. Tänk på att det finns en orsak varför du är just du, life is precious, don't waste it. you'll regret it. Ha en forsatt trevlig natt (?) puss & kram

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0