lolipop popilol

godmorgon mina vänner

till alla er som vaknade upp med världens huvudvärk och en sprängd magsäck ,. I feel for you!
Ela fall gårkvällen blev faktiskt riktigt trevlig, den var faktiskt underskattad enligt mig. Nu har jag äntligen fått tillbaka min mobil också skönt . Trotts att jag inte har några pengar på den ändå -.- Men det ska fixas !
 
vet ni vad Imorgon åker vi  till falun igen (hela 9an då såklart.. ) !  och kommer inte hem förns på fredag, det ska bli skit sönt att komma ifrån stockholm ett tag !  Vi ska ha jädrans kul, jag tillåter inget bråk eller annat tråkigt, det här ska bli den roligaste falun , sista gången måste ju betyda något, därför ska vi skaffa många minnen.

Säter here we come!
;)

torsdagsbild ;

puuuusss


KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0