B. L .O. G.G

Tjodelittan,
Nu sitter jag här igen, och skriver i min astråkiga blogg med ett nolltal besökare och ett o-intressant ämna att prata om för alla som inte är jag, hm jag ska gå upp tidigt imorgon, ( typ 10 ) haha och sen ska jag och jennifer till stan. Så dags att lägga sig typ tidigare idag (?) . Jag har ela fall träffat gordon nu, han kom hem till mig typ halv 10 , och han gick för ett tag sen. han fick min julklapp vilket var en parfym och ett paket smörpopcorn hahahah fyfan. jag e allt lite rolig. Orsaken till det var att alla sa att jag skulle köpa det till han på skoj, och det slutade med att jag köpte det också. helt oseriöst såklart (A). Men han verkade vara glad också och parfymen enligt mig luktade skitgott :), ( Gant - Silver ) , myys.
Dags att typ sova snart alltså ? ..

KÖTTA
Postat av: g

sv: haha ja. och han är ju så otroligt söt.

tack, detsamma !!

2008-12-31 @ 10:55:36
URL: http://ggina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0