Tisdag


Tja-kalaka boom. 
god damn vad kallt det är ute shit !  idag vaknade felicia hemma hos mig vi vaknade sjukt sent. låg och degade i sängen i kanske en timme innan vi gick upp, så himla skönt. Träffade min lilla sötnos Jennifer äntligen , hur länge sen var det nu en vecka? , anyways, Vi var ute hon köpte såklart en ny tröja, och sen gick vi och åt på goda gammla donken, det är fan inte gott längre. Efter det tog vi en promenad till solsnabben. och bättrade på brännan. eller ja jennifer åtminstone. Imorgon är det äntligen nyår och jag får lämna det här året bakom mig till histora, ska bli kul. jag har inte några fasta planer för imorgon eftersom att jag har väldigt svårt att välja, ( om ni fattar ). Smällare för hela slanten. Det ska bli kul. Innan kvällen ska jag och jennifer uträtta några småsaker så jag är inte helt syssellös imorgon. hm , har inte haft tid att köpa någon ny klännig oh no ! :/ , får se hur det löser sig .

Pic's


KÖTTA
Postat av: Anonym

TACK :P

2008-12-30 @ 20:53:41
Postat av: Anonym

TACK :P

2008-12-30 @ 20:53:47
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0