Filipinerna,

tjao igen,  Nu sittter jag har samma tid som igar, jag ska snart borsta tanderna och sova, menmen tankta att nan kanske var inne nu men ikke sa nikke., idag har jag ela fall traffat min faster & farmor, min farmor ar nog den gulligaste farmorn man kan ha, hon borjade grata nar hon sag mig, underbara hon, det var jatte trevligt vi at filipinsk mat och tittade pa natt sjukt filipinskt program, hahaha.. sen besokte vi min farfars grav och tande ljus. vila i frid farfar. trotts att jag bara traffat han en gang sa borjade jag att grata nar vi kom dit. Efter det vart vi ivag till festival supermall lr vare hette:s, dar fanns allt man kunde tanka sig fast vi hade inte sa mycket tid sa vi gick runt lite och jag kopte mig ett par rosa converse skor, hoppas pa att vi ska dit igen, men imorgon hoppas jag pa riktigt bra vader sa jag kan sola eftersom att det har jag inte borjat med ens, menmen ..
  

pussssssssss, trakiga Therese

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0