Filippinerna heeehe

Hello, hm Idag sa vaknade jag tidigt for att sola, men det var ingen sol (?) sa jag fick klara mig, haha, istallet sa gjorde jag annat trakigt, hm.. jag var pa ett stort kopcenter igen, festival hette det, det var kul, vi gick runt jag kopte ett par lee jeans, och tva armband och ett par parlorhangen.  sen lite mer grejjs. hmm, vi at buko med fruksallat i det var gott, det ar som en kokosnot med farsk kokos i och men kokosmjolk och is, med fruktsallad i ! . Sen sa at vi pa donken. mums. Efter det sa stack vi hem for pappa skulle traffa sin kompis.. ? , han har fortfarande inte kommit hem, men men..han kommer vall nan gang,  Pusspuss, 


mina armband & jeansen (a)


mina skor som jag kopte forutsom ar lite forstora, (a)

Therese J.Rojo

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0