modeshow

tjoosan i trosan
Den här dagen har varit en inte alls  så specielt händelserik dag. Jag hade konstiga kläder, vaknade otroligt trött och bara seg, allt blir segt när man vet att det är en jobbig dag i skolan, engelska blä, idrott blää. Någon film grej kom och interv**** några barn i vår skola men mina nerver svek mig och jag sprang därifrån lika fort som jag kom dit, ursh inför en kamera som hette bosse(?) dom måste vara galna, jag har scenskräck så bye bye? (inte gjort för film ändå) ;)

Fast det ska allt bli intressant att se en sak, Nu är det faktiskt så att Matilda, (lärare) Har kommit på en väldigt rolig idé inför cabaren. Det är alltså en modeshow såklart, hur kul låter inte det. Jag ska inte avslöja allt för mkt men jag hoppas att det kommer bli en lyckat och fantastisk modeshow, Felicia är alltså den som håller i det antar jag, bitvis iaf, Matilda är ju som sagt skaparen. Jag har då blivit utnämd till assistent, vilket ska bli trevligt, självklart har vi redan checkat upp några modeller som faktiskt skulle bli roliga att ha med, det är synd att inte alla kan vara med bara. Men som sagt det verkar vara ett kul projekt och det kommer bli överraskningar och gud vet vad! tack vare vår frälsade Matilda, hoppas på ett lyckat projekt och en rolig modeshow nu, och be för oss,

nu ska jag plugga skitmatte inför nationella, fyfan, men g är g, och det kan jag väll ändå fixa iaf, annars har jag ljugit för mig själv ända sen jag föddes att jag var dummare än så. nejnej, puss på er


KÖTTA
Postat av: Anonym

vilka ska vara med i modeshowen?

2009-04-22 @ 21:20:27
Postat av: therese

det tänker jag avslöja lite senare ;)

2009-04-22 @ 22:42:01
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0