sjuk dag igen

Idag var jag hemma från skolan igen, det var skönt, jag har ont i hela kroppen, min mage är ut och in vänd, näsan och ögonen rinner och mina nyckelben värker. Mina tabletter gör inte sitt jobb. Blä . Imorgon måste jag till skolan, jag har redan missat en teknik dag, bläää jag ville ju ha det idag, jag hoppas bara inte att jag hamnar i någon random grupp jag inte känner någon i, buuhu. Idag hade jag iaf tid att baka den lilla stunden ajg inte hade ont i magen, har dock ätit en bit av den mafiosostora mjukmaräng kakan, fast god var den! haha nej jag har inget liv när jag är sjuk :P, Ela fall, tänkte ta och plugga lite ,  för jag vill inte komma helt efter till skolan, det dumma var att jag var så himla ouppmärksam på samlingen med Åsa att jag inte ens hade någon aning om vad man skulle göra på tekniken, och tydligen var det så att vi ska göra en grävskopa, eller en hiss eller vad det va vi nu skulle bygga, fyfan, det kommer  ju bli helt omöjligt för lilla mig. Nej ursh på sånt. Men men , tills vidare puss på er. <3
gammal bild

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0