Jag orkar inte mitt tråååkiga liv

Snälla Sofa du skulle packat ner mig i din resväska för jag vill inte vara i tråkiga sverige längre, jag vill vara i barcelona också. och softa med allt som inte har med sverige att göra, shit. Jag är så otroligt trött, jag orkar inte vara inne på datan jag orkar inte plugga jag orkar ingenting, jag har varit i stan dom alla dom senaste dagarna, förrutom onsdagen då jag inte var i skolan. Jag kan stolt förmedla att jag har hittat min balklänning,. OCH jag börjar gråta om någon annan har en likadan.. Nej kanske inte men det känns som att någon kommer ha det vilket gör mig väldigt besviken.:(.. What ever. Man är ju ingen kärring heller. man ska tänka på barnen i afrika!. Ah idag så var jag alltså i stan, och jag såg ut som en rutten gädda med vitlöksås och jag skojar verkligen inte. Ursh, men jag klarade mig igenom hela trippen till stan en runda till centrum och en lång ensam väg hem till emma med pundarutséende yeah.. Men men jag kanske bara fixerar mig för mycket. Det får det bli en ändring på.! pung slut

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0