Filippinerna,.........

Aah, sitter jag har igen.. trakiga kvallar har assa, hm det ar fan lordag jag trode det skulle bli lite roligare ikvall men ikke sa nikke, hm. idag har vi ela fall varit i alabang town center.. Det var fint dar tycker jag faktiskt :), hm fanns massa trevliga affarer som t.ex lacoste, armani, polo, Ralph lauren, Topshop  osv. hm jag kopte dock ingenting eftersom jag hade glomt att ta ut pengar  suck.. , men vi ska dit igen wihu. Jag kopte lite grejjs for haret ocksa for mitt har tal inte det har klimatet, det blir alldeles torrt, men man ska ta hand om sitt har!, sa jag kopte en straight & swave fran sunsilk man andvander i fuktigkt har, sa blir det lite battre iaf, :) plattar man haret blir det annu battre (A). Vi at vardens godaste pizza ocksa, men den var GIGANTISK, jag skojjar inte , 18 inches (stavning?) nanting sant, for typ 5 pers vi var bara 3, jag orkade 2 bitar sen made jag illa, haha, testade en pepsi med caramel smak ocksa, det smakade bara caramel :'). men det var lite gott,

eela falllll,


Therese J.Rojo

KÖTTA
Postat av: jennifer

THERESE kom hem nu skanar dig så jävla mkt :(

älskar dig <3

2008-11-09 @ 13:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0