a trip to the moon

Yeah,.
Tänkte skriv lite om dageeen hur ointressant det än låter!
Så jag vaknade som vanligt vid klockan 6 på morgon, betydligt för tidigt igentligen men i'm used to it! Dushade såklart eftersom att mitt hår luktade skunk, ( måste byta örngott på kudden booh!  ). Fan kännde att nu är det chill för hela slanten. Tills ina smsa, SHIT VI SKULLE BAKA IDAG!?. Omg , jag gjorde mig i brallan...

okej kanske inte men det skulle lika gärna kunnat hänt, Mvg i hemkunskap är det inte alla som siktar på, eller kanske jo., anyways. Dampade och blev sen lugn när ina sa att henne mamma skjutsar oss halv 8 ! ja en timmes frihet! Hittade inte mina nycklar men drog ändå, ( dom låg såklart i väst fickan haha )

Skolan var lika tråkig som vanligt, inget speciellt, spice girls gänget var äntligen back on track., Visserligen var jag borta halva dagen och bakade men det är en världslig sak. Är också väldig känd för att skicka Ointressanta Oviktiga Och Absolut Onödiga SMS så sysselsatte jag mig med det på samlingen i st.A ..

Men nog om det tråkiga, eftersom att jag elin och sofia är så coooooooooooooooooooooooooooooola, så drog vi till ungdoms i gullmars och hämtade ut livmodersdroger till sofia wihu, efter det drog elin vidare till sin loverboy medans jag och sofia skulle träffa hennes.. Men vi hade en aning tid över, (snarare några timmar )  så vi valde att gå på en otroligt trevlig upptäcksfärd.. Vi hamnade först hos Martin stod och plingade pådörren i ja, kanske en halvtimme (?) han ville alltså inte släppa in oss, sofia vägrade ge sig, En RIKTIG KÄMPE! Men vi gav med oss och skulle precis gå  så såg vi hans brorsa och som tur va öppnade dörren till oss, så var vi där en stund, kort  stund. Efter det så hamnade vi hemma hos sofia och fixade till oss lite, hade fortfarande lite tid över och gick mor svedmyra i det fina vädret! Till slut träffade vi han, Marcus. Eftersom att han skulle på derbyt om är ikväll så blev det en kort stundis. Så det blev ett  - HejViFöljerMedDigHemOchVäntarUtanförDinDörrOchChillarSenFöljerViEfterDigTillStanOchÅkerTillbaka... Besök! Så vi följde efter han, åkte tunnelbana med han sa hejdå till han, åkte tillbaka och nu sitter jag här.. I min tråkiga villa Med en pollypåse som igentligen ska finnas ähr men ligger i hyllan på ica :'(.. Fan då . Nu måste jag plugga också shitas. Det har varit en kul dag och hoppas på att morgon dagen rockar fett,!!!

bilder kommer i mitt andra inlägg eftersom att dettta redan är Liiiiiite för långt (A)
pussssss på er <3

// Thresrojo

KÖTTA
Postat av: Sofia

hahaha denna dag har rockat vah!!! <3

2009-04-20 @ 23:01:01
URL: http://enforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0