Panik inför .. Balen

Jag har fått ångest.. Igen, jag vet inte hur jag vill se ut på balen, jag får ont i magen av att bara tänka på det, dock har jag hittat en jätte söt klänning, men är rädd för att den inte ska räcka till åt balen, ursh mag smärta,  fan kan jag itne bara skippa det, tror ni att man kommer ångra det om jag skippar den ?  Men ändå vad skönt och slippa all ångest och all hets, slippa känna sig fulare än alla andra om man inte hittar sin dröm klänning. fan asså  kan inte alla bara gå nakna istället? Till och med det skulle vara enklare.. nej jag gillar inte såntdär. ursh


ska man ha något sånthär?
obs, inte den jag hittade ;)

KÖTTA
Postat av: Karolina

THEEESSS! Du ska inte oroa dig för balen så mycket! Jag har en enkel klänning från GINA TRICOT! Och att tänka på att nån är finare hit och dit! Du är i stort sätt snygg i ALLT ! :D Du skulle kunna komma i en sopsäck och ändå vara sjukt snygg! Så oroa dig inte för mycket! ;)

2009-04-15 @ 23:07:05
URL: http://karolliiinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo ! du kommer skämmas om du kommer med en klänning som syns att den är från gina eller något? du ska vara uppklädd eftersom alla killar kommer i kostym! klänningen på bilden var jätte söt. klänningen behöver inte kosta mycket. men jag tror du skulle passa jätte bra i en ljusblå klänning som inte är alltför dyr ! pussar och kramar

2009-04-16 @ 17:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0