Sikken dag, sikken dag

Ja, kalla kalla kväll. Idag har dagen varit jätte rolig, började väldigt seg, kastade på mig något i sista sek och sprang till bussen med ina, oj jävlar va bra vi är och hinner med bussen precis!, yeah. Ela fall, Halva skolan var alltså på knc , (saltsjöbaden) och pluggade matte, kul jätte kul. anyway så var dom coola människorna i skolan, fast vi saknade lilla elin (a) . Köpte godis och slappade i princip hela dagen, wei! Fick vg+ på so: n sköönt! aja. Eftersom att jag felicia och sofia är så pass coola drog vi till stan och mötte elin i slussen , tyvärr visade det sig att felicia var för cool för oss och var tvungen att träna med sin coola tennis gäng, så då var det jag sofia och elin som drog till soliga gamla stan och chillade galet vid vattnet. Träffade på Martin och hans kompis Felix(?) ehm a en stund.. Vi drog vidare till sköndal träffade emma och Victor ja jag kan lova en sak, det vart VÅRULLAR FÖR HELA SLANTEN! , ut med båten bar det också. en bit dock, vi, eller ja, emma och sofia köpte ben&jerrys (självklart) och satt och tryckte i sig det på hela hemvägen , gott, så sist men inte minst träffar jag min käre vän jennifer på bussen, följde med henne en sväng och nu sitter jag här halvt död, trött som gatan. Så nu orkar jag inte skriva mer om min dag utan istället visa ett par gulliga bilder, PUSS på skjärten / stjärten (?)
ursäkta mina fula miniputmun
(A)








baabes!

KÖTTA
Postat av: Sofia

minne för livet, som emma sa om sin gröna röv. det stämmer jao haha ;) <3

2009-04-14 @ 22:01:59
URL: http://enforsberg.blogg.se/
Postat av: felicia

besvikelse att ni inte hörde av er till mig när ni var i mina trakter :/

2009-04-15 @ 00:59:47
URL: http://akerstroms.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 01:02:52
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emmmmaa

hahah fyfan sova -.- , påmin inte ! haha

älskar er sötisar

2009-04-15 @ 16:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0