sjuk och plugg

Ja, som jag brukar sitter jag här och försöker plugga, hostar urshligt mycket och näsan är täppt, jag skulle gärna vilja säga att middagen var god också, men dessvärre kännde jag inte någon som helst smak av den, likaså fisken jag åt igår, suck .. Jag pluggar ela fall på NO, vilket igentligen är en av mina lite roligare ämnena, men nu får jag panikångest så fort jag tänker på provet vi har, ( PÅ TORSDAG ), hur ska jag någonsin få MVG på jävla kärnenergi, jag räcker inte till. snälla nån ta mig härifrån.

Har dessutom lagt märke till hur mycket onyttigt jag har ätit den senaste veckan, och jag måste säga , ursh! . Det var länge sen jag proppade i mig så här mycket sötsaker, det ger mig bara en utväg, nu kommer pinnveckan, när jag kommer få leva på sallad och vatten hela veckan, dels för att mamma och pappa inte tänker slösa mer pengar på godis, och dels för att jag inte tänker vilja äta det!, hmm jag tror inte jag kommer hålla mina tassar borta från godis någon vidare längre tid, men men, åter till NO:n, Gud (ge mig kunskap!)
tills vidare , pussar på er

KÖTTA
Postat av: felicia

men herregud palla pinnveckan, ät för fan ! ;)

2009-02-17 @ 23:12:44
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0