söndag fiasko.

Japp, sitter här framför min enda kompis just nu datorn, hmm. strange jag känner verkligen att jag menar det just nu, jag har bara inte gjort nånting idag, helt seriöst har jag inte orkat.. Jag har gått och blivit tråkig (?). Herregud, vad är jag för människa, och ingen vill väll sitta och läsa hur tråkigt jag har,. Nej men imorgon ska jag ta mitt arsle ur det här råttboet, jag ska nämligen till skolan och öva in musikuppgiften, jag hoppas inte att jag kommer dit ensam bara,. Men som tur är så kommer ina följa med också så då är jag inte helt lonely.  Kollade precis på Yes man, den var riktigt rolig! rekkar den till alla som vill ha ett gott skratt, vilket jag kännde att jag behövde också. men nu ska jag inte sitta här och skriva tills jag blr gråhårig, puss. <3


KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0