lång natt!

tjalalala,
Natten har varit sjuukt lång, jag har nästan inte sovit en blund, det är nämligen så att jag och felicia träffade gordon och ola., det var faktiskt roligt, trevligt. Sen skulle jag och felicia sova. Det jobbiga var att vi aldrig liksom gick och la oss, eller vi sov aldrig eller klart vi sov, men jag (iaf), vaknade hela tiden.! Jag är så sjukt trött, felicia fick sova på golvet. Mer detaljerat än så orkar jag inte skriva (A) Jag måste verkligen sluta att vända på dygnet nu skolan börjar typ i övermorgon  (?) . Det suuuger! Jag och skola passar inte ihop så är det bara. Ännu värre med betyg också. Nej men snart blir det härlig middag, mammas kycklig är nått av det bästa, och jennifer kommer och hämtar sin ipod, får se om det händer något sen, men tills viiidare får alla ha så braau, puss på er.


en bild på Gordon & ola :D.

KÖTTA
Postat av: Anonym

är någon av dom din pojkvän?

2009-01-06 @ 21:24:39
Postat av: Ola

älskar dig gordon :(

2009-01-08 @ 22:16:08
Postat av: Anonym

är du kille och älskar gordon :o

2009-01-09 @ 14:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0