pluggelipluggar teknik

Produktionssystemet kring hur jeans tillverkas(?) , haha nån som vet alla olika stadier inom jeanstillverkningen, call me!?

Ja, idag har varit en trevlig dag, jag måste säga att den startade otroligt segt, jag var så sjukligt trött, vintern gör mig så otroligt trött, men piggna till efter lunch. Vilket var asbra. Adde bjöd på en nougat på rasten, jaa haha som jag ändå sparade tills efter skolan -.- , mhh jag Sofia Ina Gordon och Adde stack hem till ina och kollla på film och hade "tjejkväll"? med killar mehe, lite senare kom Rasmus och Anton, och lite efter det kom Felicia Elin och Matte hah, rätt trevligt.

Imorgon hoppas jag på en snabb skoldag! så kvällen närmar sig snabbare. Hoppas inte att det blir misslyckat dena helg också? , nej nu ska det bli bra (: 

mest spelad idag  : We are broken - paramore,



Bild på min lilla nyckel älg, (A)
/ puss på er thres

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0