(Rubrik)

tjohoj,
 mja vilken dag.. Inte så specellt rolig, inget blev som det skulle, Jag vaknade två timmar försent,skulle möta felicia i farsta och missade två bussar och kom en timme senare, hm vi träffade elin och matte i farsta och åkte vidare hem till anton. snällt av anton att vi fick komma till slut, haha inte för att vi fick plats, eller för att nån kanske ville ha oss där, men whatever. vi kom dit iaf, mja hände inte mkt, efter det drog alla till donken, haha fyfan jag hatar att säga det hela tiden men GOOOSH vad kallt det är (A)

Fan vad jag har tråkigt nu alltså , jag har verkligen ingenting att gööööra, Sätter mig väll och myser med lite godis och kollar på twilight,  (?)


oldie pic, det var tider (:
thres, jennifer, felicia,ina. yeah baby

KÖTTA
Postat av: Anonym

haft en bra helg? :)

2009-01-11 @ 22:08:31
Postat av: sandra

haft en bra helg? :)

2009-01-11 @ 22:09:24
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0