talar ut haha

jag känner att ajg inte har skrivit ett riktigt inlägg på länge och, jag antar att det var alldeles sant. Jag har inte haft lust att gå in på datan så mycket på senaste tiden, jag har liksom andra saker jag håller på med, dessutom har en av våra datorer typ pajat så då blir ännu mindre tillgång. ela fall, medans jag har varit borta elafall så har jag hunnit med att köpa nya kläder äntligen! och ja, min pojkvän fyllde år idag, som man kanske la märke till där under!, ehm yes vänner har jag umgåtts med mycket så jag kan inte säga att jag missat något. Nu kommer bara det där med bilderna, haha jag är nog sveriges lataste tjej, jag orkar aldrig lägga in bilder, så ett tips är att inte andvända min kamera, för bilderna kanske kommer upp nån gång nästa månad, eller två (?). Jag kanske borde ändra det lite, jag vet att det inte är roligt när man har tagit massa bilder och dom aldrig kommer upp, så då säger jag bara  FÖRLÅT! :)..

Jag är helt dödstrött nu, jag känner att jag har haft ganska så super dag idag! ,

-Jag vaknade på morgonen och visste vad jag skulle ha på mig , shit!
- jag gick till skolan och hann med bussen! herrejistanes.
- Ina gick på vårat idrottspass , woho!
- jag gick på mitt engelska pass och kom inte försent!!
- kom inte heller försent till idrotten! ( ni måste tro att jag är korkad .. )
- Gordon fyller år idag så det blev tårta hemma hos honom.
- kom hem och pluggade stenhårt, så förhoppningsvis har jag lärt mig något,!

skrev 4 sidor på engelskan, hm övade in alla ämnen i det periodiska systemet i no som vi har prov på tills imorgon, GOSH , hm  övade lite på svåra svenska ord för att bättra mitt ordförråd till nationella i svenska, nästa tisdag, fuck no.
men men, nu orkar jag inte skriva mer, och jag antar att ingen orkar läsa mer heller, men tills vidare får alla hare så bra, och pyssa mamma på kinden från mig, kramisar,

/ thres <3


KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0