TORS dag

Yeah, idagen så har det varit en jävligt sjuk dag!, Vaknad såklart försent och fick kasta på mg kläderna, sminka mig och borsta tänderna, och eftersom att mamma skulle åka biöen samtidigt tänker jag såklart att jag kan få skjuts till gubbängen när hon ändå var på¨väg. Så jag och ina åkte med mamma, och såklart så får vi motostopp mitt på vägen precis bredvid en bussstation, ( söndagsvägen för att vara mer speficik) och jag täknte bara, NEJ det här händer inte. Så vi tog bussen mot hökarängen och kom försent till skolan för tredja gången på raken för mig. Inte så bra sätt att starta terminen på. Och när jag väl kommer in så glömmer jag mobilen på bordet men som tur var hittade en lärare den och lämnade in den till helene i receptionen .. Herregud.
 
Hela dagen har vara varit otur, tur i oturen kanske. Efter skolan följde jag och gordon med Adde Elin Fillan och Inus til lfarsta och kekka donken, efter en snabb tripp till godismonstret åkte jag och gordon hem till mig och kollad epå hell's kitchen, haha. inte twilight :( Nästa gång då jävlar blir det  twilight gordon!

hahah tog mig friheten att baka kakor också, och goda blev dom !, mums, bild nedan,!

puspuss på er. <3

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0