tjakalaka boom

Tjo tjena folkt
Vaknade otroligt tidigt för en söndag, nämligen så att jag skulla checka på Gordons match, ända borta i västertorp eller vad fan nu placet hette, ela fall, jag och felicia kom dit och var otroligt insatta i matchen som dom också tyvärr förlora, vilket var lite synd. Kul var det iaf. Efter det så stack vi in till stan och dom käkade på burger king medan vi stack till gina, fast stackars felicia hittade inte sin tröja.. Så vi hamnade på espresso house och där köpte hon en macka för hon var i akut hunger, haha (A), Träffade sofia och ina efter det att gordon & co hade dragit så vi stack till pub och köpte jeans till ina, haha. Det blev ett par Tiger, nAjS! Das för mig att skaffa lite pengar alltså :/ , jag är trött på att alltid vara fattig. buhu,
men men thats life.


hihi, pictures
  
my babes!

KÖTTA
Postat av: SOFIALITA

wiho, brudsen <3

2009-01-18 @ 21:40:44
URL: http://enforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0