I'ts called a Tuesday

Nu sitterjag här hemma igen, tråkigt som jag har, jag har pluggat som statan både So, No och enkelska, jag var otroligt nervös inför engelska muntligt idag, det var inte så kul. Jag kommer nog aldrig få Vg. Blä. Fick resultatet i mitt nationella i svenska vg+ , vg & vg. Bara bra, precis det jag siktar på också. Man tackar och bugar ! Det var lite knepigt att komma på någonting att göra på bilden idag men, bosse sa att det såg lovande ut så jag håller mig till det. Fick också höra på Sofias låt hon själv har skrivit, och jag skojar inte när jag säger att den är fantastisk, på en så kort stund, jag vet att du inte är klar men den låter jätte bra hitils! keep it up. Imorgon är det idrott det känns som det var evigheter sen jag var på idrotten, oj . Ja det har varit en hektiskt dag, jag har fått både mycket och lite gjort. Har till och med haft tid att gymma idag också, första gången jag gymmar ensam faktiskt , stolt och glad. Jag var dock där i kanske 1 timme bara den här gången, räckte för mig idag, min kropp känns som benmassa bara, jag får låta mina muskler vila lite, ( även fast jag bara sprang på löpbandet idag )  haha.. Menmen intressant som jag är tänker jag inte fortsätta den här inlägget. Men tills vidare , puss och kram,


KÖTTA
Postat av: Sofia

Din Sötis! Tack för komplimangen :) <33

2009-03-03 @ 23:18:59
URL: http://enforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0