knasig helg

Tjo flööööööööööööööööjt
havt en trevlig helg? , min har iaf varit otroligt mäsrklig . Fredagen var den sämsta fredagen på länge faktiskt. Ehm ja som sagt så fyller Jennifer 16 imorgon så så var jag hemma hos jennifer igår på kvällen och skulle fira henne, det gick ju som det gick, men kul var det ju lite som tur var. ehm fortsatte hem till Rosanna där äventyret började. flix flux kom jag hem med världens huvudvärk * aj *  . men whatever. Köpte två par tights och en kjol också. Trevligt, Fick en ny mascara och en found. En ögonfransböjare en borste och en minihårsprej för smärtsamma hår situationer, trotts att jag inte andvänder hårspray alls (A). Hatar att dela med mig av mina kläder men jag tog mig fri heten att ta en bild på kläderna, så förhoppningsvis sätter jag väll in skiten, när jag orkar, men nu ska jag läsa lite på No:n, kram på er. <3

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0