R för rubrik

hej och hå,
Nu har jag inte skrivit ett inlägg på hela dagen, ojsan. Det är nämligen så att jag var varit flitig nog att pluggat, haha vi har nämligen ett SO prov på torsdag jag inte vill faila. Tyvärr tyvärr .. Idag var jag ela fall i skolan, det var trevligt stannade kvar också med Elin Ina och Sofia och gjorde bild uppgiften, jag fick beröm av Bossebildlärar'n hihi, men kort därefter pallade jag inte med mera skola och köpte lite smått och gott, och åkte hem med ina och elin.

Jag orkade faktiskt inte gymma idag, inte ens springa på löpbandet, så det blev en lugn kväll. Har dessutom ont i hela kroppen aj.. ärsh det går över, eller hur ? (;

bild sätts in alldeles snart puss och kram <3

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0