skitsamma

jag SKA köpa mjukisdress innan falun, hah i era ansikten! :)
Nej men jag är så himla uttråkad av allt pluggande, jag kan inte koncentrera mig, jag tycker nästan att varranat inlägg jag skriver är onödigt och då skriver jag oftast att jag pluggar haha, tråkig jag är!? whatever. Nationella i engelska idag,  UPPSATS SKRIVNING! shites pommes frites va nervvi jag var. Skakade i hela kroppen.. Hah fast jag tror nog inte att det var därför jag skakade igentligen,. Japp Imorgon vet jag fan vad som händer, allt jag vet är att jag hoppas att den blir jäkligt mycket bättre än den här pissdagen. Som sagt jag pluggar och borde fortsätta med det nu, Hugs!


gammal! JA

KÖTTA
Postat av: Adam

Inte fjortis?

2009-03-25 @ 23:05:23
Postat av: therese

det ser du nog själv ;)

2009-03-26 @ 00:19:19
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0