Skriver medans det funkar!

Ja stackar mig, stackars mig, jag kan inte plugga utan internet och jag kan såklart inte skriva i bloggen utan internet, och det är såklart att det inte funkar när man behöver det. Vårat interner fungerar aldrig !? jag är så trött på det här. Vilket jävla störd dag idag, övade musik men adde förstörde allt, :/ , Bilden ska som tur va vara klar nästa vecka men jag hoppas verkligen att jag vinner! herregud vad jobbigt det är med skolan, jag är så himla skoltrött att jag hålelr på att dö. URSH! . pusspåer hoppas ni haft en bra dag iaf. <3

KÖTTA
Postat av: albiin

svar; jo, jag vet jag såg det i skolan - en av ideerna till att jag skrev inlägget om det (a)

men du lyckades med dom där tightsen, för det blev precis sådära lagom, utan att du såg för trashig/punkig ut :)

2009-03-17 @ 19:36:34
URL: http://fridaalbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0